Sommar!!

Nu har jag inte bloggat på ett tag igen, och det beror bland annat på att jag va på kurs förra veckan. Den här veckan har det varit sommarvärme varje dag, så idag va jag ute på sjön och fiska med David och det va så skönt, men vi fick inget tyvärr. Jag har just kommit på att det inte är så långt kvar tills jag tar studenten heller, det är lite läskigt att tänka på att man ska sluta skolan för det är det enda man känner till och man har gått i skolan i 12 år, men nu så är det bara slut, men det ska bli skönt och roligt också. Imorron ska jag ha svenska och nu håller vi på med den muntliga delen på nationella provet och jag har inte en aning om vad jag ska prata om, men jag hoppas jag kommer på något imorron. När svenskan är klar så är det inget kvar i skolan och jag längtar dit!!! Imorron är det tordag och då är det snart helg, skönt!!

Kommentarer
Postat av: Marie

STORBLOGGARN :D:D:D

2008-05-17 @ 19:35:03
Postat av: Marie

Oj, det var inte jag som skrev det där...

2008-05-17 @ 19:35:25
Postat av: Marie

det var någon anonym, som använt mitt namn..

2008-05-17 @ 19:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0