No braces any more!!

Idag tog jag ut min tandställning som jag har haft i nästan ett och ett halvt år nu. Det är en skön känsla och resultatet blev också bra, ska försöka fixa en bild att lägga upp. Nu har studentfirandet börjat lite smått också, inatt sova jag endast fyra timmar så jag ska snart sova, det ska bli sjukt skönt. Imorron ska jag gå och ta studentkort, så jag har hållt på hela kvällen med att välja vilken skjorta och slips jag ska ha på mig, men nu har jag bestämt mig och det blev bra. Imorron ska jag också gå och spela studentbrännboll efter skolan, jag tror inte att det kommer att gå så bra för min klass men det blir nog roligt ändå. Imorron är det en vecka kvar till dagen med stort S!!!! Så skönt!!

Kommentarer
Postat av: Amelia

Gud vad skönt du har det nu utan den isåfall :)

2008-06-03 @ 21:50:01
Postat av: Hilal

Hata tandställning xD
Ha en fin kväll iaf :)

2008-06-03 @ 21:56:35
URL: http://favouriiitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0