Back to the blogg!

Ojojoj!!! Nu var det riktigt länge sen jag bloggade, jag har helt enkelt inte haft tid eller orkat. Jag har kommit på att man måste ha inspiration för att skriva. Det har i alla fall varit en bra vecka hitills men jag har dragit på mig en förkylning och det är inte så roligt. Idag har jag haft nationellt prov i svenska och det gick helt okej tror jag, det är skönt att slippa det nu i alla fall. Jag har också varit hos tandläkaren idag och han sa att jag ska få ta ut min tandställning innan studenten och det blev jag glad över. Imorron ska jag städa och fixa hela dagen för på fredag kommer Lisa hit och då måste det va fint. Det är roligt att se att folk är inne och kollar på min blogg också även fast jag inte har skrivit. Hoppas ni har haft en bra vecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0